PARTNERZY PROJEKTU

partner strategiczny

Dystrybutor prowadzący sprzedaż na rynku detalicznym, w hurcie i pod hurcie, w HoReCa, a także sprzedaż przetargową. Kreuje dostępność i sprzedaż asortymentu od wiodących producentów z branży sokowej, wodnej i alkoholowej.

Od ponad 20 lat z sukcesem działa na wyjątkowo konkurencyjnym rynku sprzedażowym. Realizuje liczne kontrakty handlowe jako dystrybutor ogólnopolski. Prężnie rozwija sprzedaż eksportową.

Dystrybutor prowadzący sprzedaż na rynku detalicznym, w hurcie i pod hurcie, w HoReCa, a także sprzedaż przetargową. Kreuje dostępność i sprzedaż asortymentu od wiodących producentów z branży sokowej, wodnej i alkoholowej.

Od ponad 20 lat z sukcesem działa na wyjątkowo konkurencyjnym rynku sprzedażowym. Realizuje liczne kontrakty handlowe jako dystrybutor ogólnopolski. Prężnie rozwija sprzedaż eksportową.

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Właściciel marki

Historia Cisowianki rozpoczęła się w 1979 roku i nieprzerwanie trwa do dziś. Z początku Cisowianka znana była głównie lokalnie, ale dosyć szybko, dzięki swojemu naturalnemu smakowi i szczególnym właściwościom, zyskała sympatię również w innych regionach kraju.

W 1999 roku marka przeszła w ręce jej obecnego właściciela i od tej pory rozpoczął się jej dynamiczny rozwój i ekspansja na rynku krajowym a także na rynkach zagranicznych. Musująca woda Perlage dostępna jest w 20 krajach na świecie m.in. we Włoszech, Francji, Hiszpanii, Chinach, Japonii oraz USA.

Zobacz, co firma robi dla klimatu

Właściciel marki

Historia Cisowianki rozpoczęła się w 1979 roku i nieprzerwanie trwa do dziś. Z początku Cisowianka znana była głównie lokalnie, ale dosyć szybko, dzięki swojemu naturalnemu smakowi i szczególnym właściwościom, zyskała sympatię również w innych regionach kraju.

W 1999 roku marka przeszła w ręce jej obecnego właściciela i od tej pory rozpoczął się jej dynamiczny rozwój i ekspansja na rynku krajowym a także na rynkach zagranicznych. Musująca woda Perlage dostępna jest w 20 krajach na świecie m.in. we Włoszech, Francji, Hiszpanii, Chinach, Japonii oraz USA.

Zobacz, co firma robi dla klimatu

Kompania Piwowarska jest liderem polskiego rynku piwowarskiego i działa w formie spółki akcyjnej będącej częścią Asahi Europe & International, która należy do Asahi Group Holdings.

Od lat angażuje się w sprawy społeczne i ekologiczne i należy do czołówki firm w Polsce dbających o zrównoważony rozwój. Ze względu na charakter i skalę działania, szczególny nacisk w obszarze zrównoważonego rozwoju kładzie na dwa obszary – społeczny i środowiskowy.

Strategia Lepsza Przyszłość 2030 uwzględnia perspektywę globalną, wyrażoną w Wizji Środowiskowej Grupy Asahi 2050, a jej wdrożenie przyczynia się do realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.

Zobacz, co firma robi dla klimatu

Kompania Piwowarska jest liderem polskiego rynku piwowarskiego i działa w formie spółki akcyjnej będącej częścią Asahi Europe & International, która należy do Asahi Group Holdings.

Od lat angażuje się w sprawy społeczne i ekologiczne i należy do czołówki firm w Polsce dbających o zrównoważony rozwój. Ze względu na charakter i skalę działania, szczególny nacisk w obszarze zrównoważonego rozwoju kładzie na dwa obszary – społeczny i środowiskowy.

Strategia Lepsza Przyszłość 2030 uwzględnia perspektywę globalną, wyrażoną w Wizji Środowiskowej Grupy Asahi 2050, a jej wdrożenie przyczynia się do realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.

Zobacz, co firma robi dla klimatu

Żywiec – Zdrój S.A. to lider na rynku wody butelkowanej oraz największy producent na rynku napojów bezalkoholowych. Zgodnie ze swoją misją, firma zachęca ludzi, by pili zdrowiej i ze szczególną troską dba o środowisko naturalne.

Misja ta widoczna jest we wszystkich obszarach działalności Żywiec Zdrój – od współpracy z dostawcami, poprzez tworzenie produktów, po realizowane programy edukacyjne i ekologiczne.

W 1999 roku marka przeszła w ręce jej obecnego właściciela i od tej pory rozpoczął się jej dynamiczny rozwój i ekspansja na rynku krajowym a także na rynkach zagranicznych. Musująca woda Perlage dostępna jest w 20 krajach na świecie m.in. we Włoszech, Francji, Hiszpanii, Chinach, Japonii oraz USA.

Zobacz, co firma robi dla klimatu

Żywiec – Zdrój S.A. to lider na rynku wody butelkowanej oraz największy producent na rynku napojów bezalkoholowych. Zgodnie ze swoją misją, firma zachęca ludzi, by pili zdrowiej i ze szczególną troską dba o środowisko naturalne.

Misja ta widoczna jest we wszystkich obszarach działalności Żywiec Zdrój – od współpracy z dostawcami, poprzez tworzenie produktów, po realizowane programy edukacyjne i ekologiczne.

W 1999 roku marka przeszła w ręce jej obecnego właściciela i od tej pory rozpoczął się jej dynamiczny rozwój i ekspansja na rynku krajowym a także na rynkach zagranicznych. Musująca woda Perlage dostępna jest w 20 krajach na świecie m.in. we Włoszech, Francji, Hiszpanii, Chinach, Japonii oraz USA.

Zobacz, co firma robi dla klimatu

Browary Lubelskie S.A. jest jednym z największych regionalnych producentów piwa w Polsce i niekwestionowanym liderem tej branży na Lubelszczyźnie. Doświadczenie sięgające 1846 roku, dopracowana receptura, dobór naturalnych składników oraz nowoczesne technologie gwarantują najwyższą jakość oferowanych produktów.

Perła – wiodąca marka browaru – cieszy się uznaniem i popularnością w całym kraju i z powodzeniem zdobywa kolejne rynki zagraniczne, stając się jednym z najbardziej znanych i cenionych produktów z Lubelszczyzny.

Browary Lubelskie S.A. jest jednym z największych regionalnych producentów piwa w Polsce i niekwestionowanym liderem tej branży na Lubelszczyźnie. Doświadczenie sięgające 1846 roku, dopracowana receptura, dobór naturalnych składników oraz nowoczesne technologie gwarantują najwyższą jakość oferowanych produktów.

Perła – wiodąca marka browaru – cieszy się uznaniem i popularnością w całym kraju i z powodzeniem zdobywa kolejne rynki zagraniczne, stając się jednym z najbardziej znanych i cenionych produktów z Lubelszczyzny.

Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce posiadający najbardziej zróżnicowane portfolio produktów na rynku oraz lider w innowacyjnych segmentach piwa.

Firma warzy piwo w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu, Browarze Warka, Browarze Leżajsk, Browarze Elbląg i Browarze Namysłów. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z najpopularniejszych polskich piw, warzone wyłącznie w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu od ponad 160 lat. To jedna z największych polskich marek eksportowych, sprzedawaną za granicą od ponad stu lat. Do najsilniejszych marek spółki obok Żywca należą Heineken, Desperados, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie, Leżajsk, Specjal, Namysłów i Brackie.

Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce posiadający najbardziej zróżnicowane portfolio produktów na rynku oraz lider w innowacyjnych segmentach piwa.

Firma warzy piwo w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu, Browarze Warka, Browarze Leżajsk, Browarze Elbląg i Browarze Namysłów. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z najpopularniejszych polskich piw, warzone wyłącznie w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu od ponad 160 lat. To jedna z największych polskich marek eksportowych, sprzedawaną za granicą od ponad stu lat. Do najsilniejszych marek spółki obok Żywca należą Heineken, Desperados, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie, Leżajsk, Specjal, Namysłów i Brackie.

PARTNERZY OPERACYJNI

Grupa Chorten to ponad 2000 sklepów w całej Polsce. Powstała pod koniec 2009 roku z inicjatywy właścicieli sklepów spożywczych mających wieloletnie doświadczenie w biznesie. Dla konsumenta to sklepy blisko miejsca zamieszkania, z atrakcyjnymi cenami, możliwością dostosowania oferty do potrzeb lokalnej klienteli i z fachową obsługą.

W odróżnieniu od konceptów franczyzowych Grupa Chorten została założona przez samych właścicieli sklepów i jej priorytetem jest wsparcie polskich detalistów. Sklepy mają do dyspozycji ponad 650 umów handlowych i otrzymują atrakcyjne bonusy retro. Wspólnie działają pod rozpoznawalną marką, ale sklepy pozostają biznesowo niezależne.

Zobacz, co firma robi dla klimatu

Grupa Chorten to ponad 2000 sklepów w całej Polsce. Powstała pod koniec 2009 roku z inicjatywy właścicieli sklepów spożywczych mających wieloletnie doświadczenie w biznesie. Dla konsumenta to sklepy blisko miejsca zamieszkania, z atrakcyjnymi cenami, możliwością dostosowania oferty do potrzeb lokalnej klienteli i z fachową obsługą.

W odróżnieniu od konceptów franczyzowych Grupa Chorten została założona przez samych właścicieli sklepów i jej priorytetem jest wsparcie polskich detalistów. Sklepy mają do dyspozycji ponad 650 umów handlowych i otrzymują atrakcyjne bonusy retro. Wspólnie działają pod rozpoznawalną marką, ale sklepy pozostają biznesowo niezależne.

Zobacz, co firma robi dla klimatu

PARTNERZY TECHNOLOGICZNI

NET Innovation Software Spółka z o.o. od ponad 20 lat stawia na konwencjonalne rozwiązania i kreowanie oprogramowania na wysokim poziomie, które sprosta nawet najbardziej kompleksowym wymogom naszych klientów.

Jednym z naszych największych dzieł jest HiperMarket, który umożliwia zarządzanie dostępnością towarów w sklepie, cenami, promocjami, kontrahentami, zamówieniami, użytkownikami systemu.

Jako dynamiczna firma realizowaliśmy już ponad 50000 projektów, a pod naszą opieką mamy ponad 2000 placówek.

Zobacz, co firma robi dla klimatu

NET Innovation Software Spółka z o.o. od ponad 20 lat stawia na konwencjonalne rozwiązania i kreowanie oprogramowania na wysokim poziomie, które sprosta nawet najbardziej kompleksowym wymogom naszych klientów.

Jednym z naszych największych dzieł jest HiperMarket, który umożliwia zarządzanie dostępnością towarów w sklepie, cenami, promocjami, kontrahentami, zamówieniami, użytkownikami systemu.

Jako dynamiczna firma realizowaliśmy już ponad 50000 projektów, a pod naszą opieką mamy ponad 2000 placówek.

Zobacz, co firma robi dla klimatu

TOMRA Sorting Solutions ma ponad 110 lat doświadczenia w sortowaniu i w przemyśle oraz ponad 10,500 urządzeń zainstalowanych w ponad 80 krajach. Nasze doświadczenie pozwala na dostarczanie naszym klientom rozwiązań analitycznych oraz najwyższych wyników sortowania.

Korzystając z synergii technologii w różnych segmentach działalności firmy TOMRA Sorting, mamy większą możliwość oferowania usług w zakresie sortowania i analiz w nowych segmentach i zastosowaniach oraz na nowych rynkach.

Teraz, jeszcze szybciej niż kiedykolwiek jesteśmy gotowi reagować na oczekiwania klientów oraz branży, oferując najlepsze produkty najlepszej wartości.

TOMRA Sorting Solutions ma ponad 110 lat doświadczenia w sortowaniu i w przemyśle oraz ponad 10,500 urządzeń zainstalowanych w ponad 80 krajach. Nasze doświadczenie pozwala na dostarczanie naszym klientom rozwiązań analitycznych oraz najwyższych wyników sortowania.

Korzystając z synergii technologii w różnych segmentach działalności firmy TOMRA Sorting, mamy większą możliwość oferowania usług w zakresie sortowania i analiz w nowych segmentach i zastosowaniach oraz na nowych rynkach.

Teraz, jeszcze szybciej niż kiedykolwiek jesteśmy gotowi reagować na oczekiwania klientów oraz branży, oferując najlepsze produkty najlepszej wartości.

Symplex Small Business – Od 1992 roku zajmujemy się projektowaniem i tworzeniem programów do obsługi małych i średnich firm. Oferujemy rozwiązania informatyczne dla firm handlowych, sklepów i gastronomii.

Symplex Small Business – Od 1992 roku zajmujemy się projektowaniem i tworzeniem programów do obsługi małych i średnich firm. Oferujemy rozwiązania informatyczne dla firm handlowych, sklepów i gastronomii.

INSOFT Sp. z o.o. jest wiodącym producentem oprogramowania dla systemów sprzedaży detalicznej.

Od 1991 roku wspomagamy działalność handlową sklepów, tworząc niezawodne i proste w obsłudze programy zorientowane na branżę retail. Rozwiązania dla handlu detalicznego tworzymy w ścisłej współpracy z naszymi Klientami i Partnerami handlowymi. O jakości naszych produktów świadczy ponad 30 tysięcy zadowolonych klientów – sklepów i sieci detalicznych z różnych branż. Poznaj nasze przykładowe referencje.

Naszym flagowy produkt – program PC-Market, jest stabilnym oprogramowaniem dla sklepu lub sieci sklepów. Pozwala zwiększyć sprzedaż, zaoszczędzić czas i uprościć zarządzanie handlem.

INSOFT Sp. z o.o. jest wiodącym producentem oprogramowania dla systemów sprzedaży detalicznej.

Od 1991 roku wspomagamy działalność handlową sklepów, tworząc niezawodne i proste w obsłudze programy zorientowane na branżę retail. Rozwiązania dla handlu detalicznego tworzymy w ścisłej współpracy z naszymi Klientami i Partnerami handlowymi. O jakości naszych produktów świadczy ponad 30 tysięcy zadowolonych klientów – sklepów i sieci detalicznych z różnych branż. Poznaj nasze przykładowe referencje.

Naszym flagowy produkt – program PC-Market, jest stabilnym oprogramowaniem dla sklepu lub sieci sklepów. Pozwala zwiększyć sprzedaż, zaoszczędzić czas i uprościć zarządzanie handlem.