![](https://ekomat.pl/wp-content/uploads/2021/05/ekomat.jpg)
PARTNERZY PROJEKTU
partner strategiczny
Dystrybutor prowadzący sprzedaż na rynku detalicznym, w hurcie i pod hurcie, w HoReCa, a także sprzedaż przetargową. Kreuje dostępność i sprzedaż asortymentu od wiodących producentów z branży sokowej, wodnej i alkoholowej.
Od ponad 20 lat z sukcesem działa na wyjątkowo konkurencyjnym rynku sprzedażowym. Realizuje liczne kontrakty handlowe jako dystrybutor ogólnopolski. Prężnie rozwija sprzedaż eksportową.
![](https://ekomat.pl/wp-content/uploads/2021/05/LOGO_MAG_2021_GREY.png)
![](https://ekomat.pl/wp-content/uploads/2021/05/LOGO_MAG_2021_GREY.png)
Dystrybutor prowadzący sprzedaż na rynku detalicznym, w hurcie i pod hurcie, w HoReCa, a także sprzedaż przetargową. Kreuje dostępność i sprzedaż asortymentu od wiodących producentów z branży sokowej, wodnej i alkoholowej.
Od ponad 20 lat z sukcesem działa na wyjątkowo konkurencyjnym rynku sprzedażowym. Realizuje liczne kontrakty handlowe jako dystrybutor ogólnopolski. Prężnie rozwija sprzedaż eksportową.
PARTNERZY MERYTORYCZNI
![](https://ekomat.pl/wp-content/uploads/2021/05/naleczow.png)
Właściciel marki
![](https://ekomat.pl/wp-content/uploads/2021/05/cisowianka-1.png)
Historia Cisowianki rozpoczęła się w 1979 roku i nieprzerwanie trwa do dziś. Z początku Cisowianka znana była głównie lokalnie, ale dosyć szybko, dzięki swojemu naturalnemu smakowi i szczególnym właściwościom, zyskała sympatię również w innych regionach kraju.
W 1999 roku marka przeszła w ręce jej obecnego właściciela i od tej pory rozpoczął się jej dynamiczny rozwój i ekspansja na rynku krajowym a także na rynkach zagranicznych. Musująca woda Perlage dostępna jest w 20 krajach na świecie m.in. we Włoszech, Francji, Hiszpanii, Chinach, Japonii oraz USA.
Zobacz, co firma robi dla klimatu
![](https://ekomat.pl/wp-content/uploads/2021/05/naleczow.png)
Właściciel marki
![](https://ekomat.pl/wp-content/uploads/2021/05/cisowianka-1.png)
Historia Cisowianki rozpoczęła się w 1979 roku i nieprzerwanie trwa do dziś. Z początku Cisowianka znana była głównie lokalnie, ale dosyć szybko, dzięki swojemu naturalnemu smakowi i szczególnym właściwościom, zyskała sympatię również w innych regionach kraju.
W 1999 roku marka przeszła w ręce jej obecnego właściciela i od tej pory rozpoczął się jej dynamiczny rozwój i ekspansja na rynku krajowym a także na rynkach zagranicznych. Musująca woda Perlage dostępna jest w 20 krajach na świecie m.in. we Włoszech, Francji, Hiszpanii, Chinach, Japonii oraz USA.
Zobacz, co firma robi dla klimatu
Kompania Piwowarska jest liderem polskiego rynku piwowarskiego i działa w formie spółki akcyjnej będącej częścią Asahi Europe & International, która należy do Asahi Group Holdings.
Od lat angażuje się w sprawy społeczne i ekologiczne i należy do czołówki firm w Polsce dbających o zrównoważony rozwój. Ze względu na charakter i skalę działania, szczególny nacisk w obszarze zrównoważonego rozwoju kładzie na dwa obszary – społeczny i środowiskowy.
Strategia Lepsza Przyszłość 2030 uwzględnia perspektywę globalną, wyrażoną w Wizji Środowiskowej Grupy Asahi 2050, a jej wdrożenie przyczynia się do realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.
Zobacz, co firma robi dla klimatu
![](https://ekomat.pl/wp-content/uploads/2021/05/kp.png)
![kp1](https://ekomat.pl/wp-content/uploads/2022/09/kp1.jpg)
Kompania Piwowarska jest liderem polskiego rynku piwowarskiego i działa w formie spółki akcyjnej będącej częścią Asahi Europe & International, która należy do Asahi Group Holdings.
Od lat angażuje się w sprawy społeczne i ekologiczne i należy do czołówki firm w Polsce dbających o zrównoważony rozwój. Ze względu na charakter i skalę działania, szczególny nacisk w obszarze zrównoważonego rozwoju kładzie na dwa obszary – społeczny i środowiskowy.
Strategia Lepsza Przyszłość 2030 uwzględnia perspektywę globalną, wyrażoną w Wizji Środowiskowej Grupy Asahi 2050, a jej wdrożenie przyczynia się do realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.
Zobacz, co firma robi dla klimatu
![](https://ekomat.pl/wp-content/uploads/2021/05/zywiec_zdroj.png)
Misja ta widoczna jest we wszystkich obszarach działalności Żywiec Zdrój – od współpracy z dostawcami, poprzez tworzenie produktów, po realizowane programy edukacyjne i ekologiczne.
W 1999 roku marka przeszła w ręce jej obecnego właściciela i od tej pory rozpoczął się jej dynamiczny rozwój i ekspansja na rynku krajowym a także na rynkach zagranicznych. Musująca woda Perlage dostępna jest w 20 krajach na świecie m.in. we Włoszech, Francji, Hiszpanii, Chinach, Japonii oraz USA.
Zobacz, co firma robi dla klimatu
![zywiec_zdroj1](https://ekomat.pl/wp-content/uploads/2022/09/zywiec_zdroj1.jpg)
Misja ta widoczna jest we wszystkich obszarach działalności Żywiec Zdrój – od współpracy z dostawcami, poprzez tworzenie produktów, po realizowane programy edukacyjne i ekologiczne.
W 1999 roku marka przeszła w ręce jej obecnego właściciela i od tej pory rozpoczął się jej dynamiczny rozwój i ekspansja na rynku krajowym a także na rynkach zagranicznych. Musująca woda Perlage dostępna jest w 20 krajach na świecie m.in. we Włoszech, Francji, Hiszpanii, Chinach, Japonii oraz USA.
Zobacz, co firma robi dla klimatu
Perła – wiodąca marka browaru – cieszy się uznaniem i popularnością w całym kraju i z powodzeniem zdobywa kolejne rynki zagraniczne, stając się jednym z najbardziej znanych i cenionych produktów z Lubelszczyzny.
![](https://ekomat.pl/wp-content/uploads/2021/06/perla.png)
![](https://ekomat.pl/wp-content/uploads/2021/06/perla.png)
Browary Lubelskie S.A. jest jednym z największych regionalnych producentów piwa w Polsce i niekwestionowanym liderem tej branży na Lubelszczyźnie. Doświadczenie sięgające 1846 roku, dopracowana receptura, dobór naturalnych składników oraz nowoczesne technologie gwarantują najwyższą jakość oferowanych produktów.
Perła – wiodąca marka browaru – cieszy się uznaniem i popularnością w całym kraju i z powodzeniem zdobywa kolejne rynki zagraniczne, stając się jednym z najbardziej znanych i cenionych produktów z Lubelszczyzny.
![zywiec_czerwony_poziom](https://ekomat.pl/wp-content/uploads/2021/12/zywiec_czerwony_poziom.png)
Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce posiadający najbardziej zróżnicowane portfolio produktów na rynku oraz lider w innowacyjnych segmentach piwa.
Firma warzy piwo w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu, Browarze Warka, Browarze Leżajsk, Browarze Elbląg i Browarze Namysłów. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z najpopularniejszych polskich piw, warzone wyłącznie w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu od ponad 160 lat. To jedna z największych polskich marek eksportowych, sprzedawaną za granicą od ponad stu lat. Do najsilniejszych marek spółki obok Żywca należą Heineken, Desperados, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie, Leżajsk, Specjal, Namysłów i Brackie.
![zywiec_czerwony_poziom](https://ekomat.pl/wp-content/uploads/2021/12/zywiec_czerwony_poziom.png)
Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce posiadający najbardziej zróżnicowane portfolio produktów na rynku oraz lider w innowacyjnych segmentach piwa.
Firma warzy piwo w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu, Browarze Warka, Browarze Leżajsk, Browarze Elbląg i Browarze Namysłów. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z najpopularniejszych polskich piw, warzone wyłącznie w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu od ponad 160 lat. To jedna z największych polskich marek eksportowych, sprzedawaną za granicą od ponad stu lat. Do najsilniejszych marek spółki obok Żywca należą Heineken, Desperados, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie, Leżajsk, Specjal, Namysłów i Brackie.
PARTNERZY OPERACYJNI
![](https://ekomat.pl/wp-content/uploads/2021/05/chorten-1.png)
W odróżnieniu od konceptów franczyzowych Grupa Chorten została założona przez samych właścicieli sklepów i jej priorytetem jest wsparcie polskich detalistów. Sklepy mają do dyspozycji ponad 650 umów handlowych i otrzymują atrakcyjne bonusy retro. Wspólnie działają pod rozpoznawalną marką, ale sklepy pozostają biznesowo niezależne.
Zobacz, co firma robi dla klimatu
![](https://ekomat.pl/wp-content/uploads/2021/05/chorten-1.png)
W odróżnieniu od konceptów franczyzowych Grupa Chorten została założona przez samych właścicieli sklepów i jej priorytetem jest wsparcie polskich detalistów. Sklepy mają do dyspozycji ponad 650 umów handlowych i otrzymują atrakcyjne bonusy retro. Wspólnie działają pod rozpoznawalną marką, ale sklepy pozostają biznesowo niezależne.
Zobacz, co firma robi dla klimatu
PARTNERZY TECHNOLOGICZNI
Jednym z naszych największych dzieł jest HiperMarket, który umożliwia zarządzanie dostępnością towarów w sklepie, cenami, promocjami, kontrahentami, zamówieniami, użytkownikami systemu.
Jako dynamiczna firma realizowaliśmy już ponad 50000 projektów, a pod naszą opieką mamy ponad 2000 placówek.
Zobacz, co firma robi dla klimatu
![](https://ekomat.pl/wp-content/uploads/2021/05/net_is.png)
![](https://ekomat.pl/wp-content/uploads/2021/05/net_is.png)
Jednym z naszych największych dzieł jest HiperMarket, który umożliwia zarządzanie dostępnością towarów w sklepie, cenami, promocjami, kontrahentami, zamówieniami, użytkownikami systemu.
Jako dynamiczna firma realizowaliśmy już ponad 50000 projektów, a pod naszą opieką mamy ponad 2000 placówek.
Zobacz, co firma robi dla klimatu
![](https://ekomat.pl/wp-content/uploads/2021/05/tomra.png)
TOMRA Sorting Solutions ma ponad 110 lat doświadczenia w sortowaniu i w przemyśle oraz ponad 10,500 urządzeń zainstalowanych w ponad 80 krajach. Nasze doświadczenie pozwala na dostarczanie naszym klientom rozwiązań analitycznych oraz najwyższych wyników sortowania.
Korzystając z synergii technologii w różnych segmentach działalności firmy TOMRA Sorting, mamy większą możliwość oferowania usług w zakresie sortowania i analiz w nowych segmentach i zastosowaniach oraz na nowych rynkach.
Teraz, jeszcze szybciej niż kiedykolwiek jesteśmy gotowi reagować na oczekiwania klientów oraz branży, oferując najlepsze produkty najlepszej wartości.
![](https://ekomat.pl/wp-content/uploads/2021/05/tomra.png)
TOMRA Sorting Solutions ma ponad 110 lat doświadczenia w sortowaniu i w przemyśle oraz ponad 10,500 urządzeń zainstalowanych w ponad 80 krajach. Nasze doświadczenie pozwala na dostarczanie naszym klientom rozwiązań analitycznych oraz najwyższych wyników sortowania.
Korzystając z synergii technologii w różnych segmentach działalności firmy TOMRA Sorting, mamy większą możliwość oferowania usług w zakresie sortowania i analiz w nowych segmentach i zastosowaniach oraz na nowych rynkach.
Teraz, jeszcze szybciej niż kiedykolwiek jesteśmy gotowi reagować na oczekiwania klientów oraz branży, oferując najlepsze produkty najlepszej wartości.
Symplex Small Business – Od 1992 roku zajmujemy się projektowaniem i tworzeniem programów do obsługi małych i średnich firm. Oferujemy rozwiązania informatyczne dla firm handlowych, sklepów i gastronomii.
Symplex Small Business – Od 1992 roku zajmujemy się projektowaniem i tworzeniem programów do obsługi małych i średnich firm. Oferujemy rozwiązania informatyczne dla firm handlowych, sklepów i gastronomii.
![insoft](https://ekomat.pl/wp-content/uploads/2022/04/insoft.webp)
INSOFT Sp. z o.o. jest wiodącym producentem oprogramowania dla systemów sprzedaży detalicznej.
Od 1991 roku wspomagamy działalność handlową sklepów, tworząc niezawodne i proste w obsłudze programy zorientowane na branżę retail. Rozwiązania dla handlu detalicznego tworzymy w ścisłej współpracy z naszymi Klientami i Partnerami handlowymi. O jakości naszych produktów świadczy ponad 30 tysięcy zadowolonych klientów – sklepów i sieci detalicznych z różnych branż. Poznaj nasze przykładowe referencje.
Naszym flagowy produkt – program PC-Market, jest stabilnym oprogramowaniem dla sklepu lub sieci sklepów. Pozwala zwiększyć sprzedaż, zaoszczędzić czas i uprościć zarządzanie handlem.
![insoft](https://ekomat.pl/wp-content/uploads/2022/04/insoft.webp)
INSOFT Sp. z o.o. jest wiodącym producentem oprogramowania dla systemów sprzedaży detalicznej.
Od 1991 roku wspomagamy działalność handlową sklepów, tworząc niezawodne i proste w obsłudze programy zorientowane na branżę retail. Rozwiązania dla handlu detalicznego tworzymy w ścisłej współpracy z naszymi Klientami i Partnerami handlowymi. O jakości naszych produktów świadczy ponad 30 tysięcy zadowolonych klientów – sklepów i sieci detalicznych z różnych branż. Poznaj nasze przykładowe referencje.
Naszym flagowy produkt – program PC-Market, jest stabilnym oprogramowaniem dla sklepu lub sieci sklepów. Pozwala zwiększyć sprzedaż, zaoszczędzić czas i uprościć zarządzanie handlem.